Allmänt...

Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Bakade
Vilken tid vaknade du idag: tidigt....
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov på en matta under ett bord.
Någonting som du längtar till: Moa o Wille
Senaste gången du träffade din pappa: typ 1 sekund sen.
En sak du skulle vilja ändra på i ditt liv: inget särskilt...
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ofc
Vad gör dig irriterad just nu? vissa personer som gör vissa ledsna (nämner inga namn)
Långt eller kort: lång!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är mig själv.

DIN FÖRSTA
Piercing: Öronen
Tatuering: Ingen
Bästavän: Moa!
Sport: Fotboll
Förälskelse: de du...
Alkohol du drack: nån dajm grejs

RANDOM
Äldsta personen du kysst? ...
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 3
Vad tycker du om kärlek? Underbar!
När kramade du någon sist? imorse :P
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? ja!
När kysste/hånglade du med någon sist? Ingen aning...
Ångrar du det? Absolut inte :P
När fick du senast en komplimang? Idag när pappa sa `Vilken skönhet´När jag kom ut i pyamas... -.-

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: nepp
Hånglat med fler än 50 pers: nepp
Gjort något riktigt dumt? Aa
Något du verkligen ångrar? Aa
Åkt ambulans? Nepp
Blivit polisanmäld? Nepp
Skämts över dina föräldrar? nepp
Skämts över dig själv? ja :P
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja ofc!
Drogat? nej förfan
Dricker du? Nej
Vilka kläder sover du i? just nu min skjorta :)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja...
Är du ensam nu? Nej min mamma o bapi e där nere o martin skorsten e me på skype :D
Vill du gifta dig? haha ja
Vill du ha barn? JA <3333333333

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? jag :P
Du fick ett SMS av: Moa
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? mamma
Du delade en cigg med? e WTF!
Du gick på bio med? bella
Skällde på dig? Mamma eller en hund som heter Gibbe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0