skåne dag 2

Började dagen kl 9 med en härlig morgonrunda med hundarna...
Sen fick jag träna lite eftersom vi har fotbolls passet. Efter det bytte jag om och farmor tog med mig till Malmö där vi bytte en stol och hämtade en lampa på XXXLutz. Efter det åkte vi till turning torson (stavning) som är skånes högsta byggnad. Sen åkte vi hem till petra med stolen och fixade deras internet (vilket inte gick så bre :P) Sen åkte vi hem och åt lunch. Sen tog vi en liten paus och vilade lite men snart bar det upp igen och vi skulle laga mat till imorgon... sen satte vi potatis och sen tog jag en skön duch. Nu sitter vi och kollar på vem vet mäst och ska snart gå och lägga oss.

PS. Har oxå gått i omgångar och kelat med hundar

XOXO FeFee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0