Ska göra de första

1 Innan jag går och lägger mig
Jag kammar alltid håret innan jag ska gå och lägga mig annars har jag
som ett fågelbo i skallen dagen efter...

2 Min drömjul

All I want for x-mas is YOU


3 Min önskelista till julafton

Den e lång
Men finns här!
4 Hur jag firar jul

Med släckten och familjen.
Vi brukar alltid va hos mormor men i år ska vi vara hemma

5 Hur jag firar nyår

Men fest och yakozi

6 Vad kärlek är för mig

När någon inte bara säger jag älskar dig utan oxå visar det
Ett par ska inte bara va ett par utan oxå jätte bra vänner <3
Photographies: Couple.

7 Tips på julpynt

Inget direkt pynt men det är alltid kul att göra egna personliga julkort.
Alltid kul att få oxå om man skicka till alla nära och kära.
Tumblr_lsurrmwwda1qcri28o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Alice

Söt Bild ;)<3

2011-12-10 @ 22:36:14
URL: http://missmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0