Gör den här!

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".


Dag 2:En bild på den personen som vet mest om dig.


Dag 3: En viktig person i ditt liv.


Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.


Dag 5: Dagens outfit.


Dag 6: En låt som betyder mycket.

 

You Learn med Takida


Dag 7: Åtta bekännelser om dig.

 

1:Jag är starare än jag ser ut.

2:Jag har varit bästis med Oskar Ejermark

3:Jag gillar att sitte forever alone i mitt rum o rita

4:Men jag gillar oxå att ha människor runt mig och bara chilla

5: Min pojkvänn är 99a men jag bryr mig inte för jag älskar honom

6: Jag är SJUKT lång

7: de flästa av mina vänner är nu för tiden 99 or

8: Jag umgås häldre med killar (undantag är Moa o Wilmis)


Dag 8: Bild på en tid du saknar.

Värme!


Dag 9: En gammal och ny bild på dig.

 


Dag 10: En bild från din förra sommar.


Dag 11: Bakgrund på mobilen.


Dag 12: En puss eller kram bild på dig och någon.


Dag 13: Några/något favorit citat.

 

1:The day i will stop loving you it´s the day when i close my eyes forever

2: Talking tu you makes my day!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0