Tja!

SENASTE:
Dryck:
Te
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Pappa Norge
Sång du lyssnade på: Jims värld
Gången du grät: Minns inte..




HAR DU NÅGONSIN:
Varit tillsammans med någon två gånger:
Ja
Har någon varit otrogen mot dig: nej
Varit kär?: Japp
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: ne


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:
JA!
Fått ditt hjärta krossat: nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Hih, jadå
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja det har jag
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis:nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
Alla
Hur många barn vill du ha: Två
Har du några husdjur: Jag. Cylvia och Lola
Vill du ändra ditt namn: Nej eller kanska
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade det chill
Vilken tid vaknade du idag: 10 i 6
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Sommaren!
Senaste gången du träffade din pappa: För ca 3 veckor sedan.
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Jag skulle vilja bo på sjötomt....
Vad lyssnar du på just nu: Jims värld
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag snart måste gå...

OM MEJ
Vad är ditt namn: Felicia Berg
Stjärntecken: Stenbock

Kille eller tjej: Tjej eller ja mina killkompisar ser mig lite som en kille,,,,
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: medel
Längd: 175 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag alltid e posetiv.
Tatueringar: vill ha....
Höger eller vänster: höger!

DIN FÖRSTA:
Operation:
har inte opererat mig...
Piercing: Öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Meja
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Cylvia och Lola
Vaccination du minns: vet inte
Konsert: ingen aninga
Förälskelse: mins inte
Alkohol du drack: Smakat från föräldrar


JUST NU:
Äter du:
Nepp
Dricker du: nepp
Är du på väg att: Matte
Lyssnar du på: INget
Väntar du på: Att börja

DIN FRAMTID
Vill du ha barn:
Yes
Vill du gifta dig: Ja



VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Ögon
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage 
Tatueringar eller piercingar: tatuering
Känslig eller inte: båda
Ragg eller förhållande: Förhållade.

Bråkstake eller tveksam: nej inget

HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: Har inget
Krossat någons hjärta: Jag vet inte
Har du blivit arresterad: nepp
Dissat någon: Ja!
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja det har jag..

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Nei
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Man ska alltid försöka men man vet aldrig....
Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner och choklad
Vad vet inte så många om dig: att jag använder hårsprej och gillar att fixa cyklar och bygga saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0