Fantastisk text av en fantastisk person och jag holler faktiskt med!

Jag tycker det är tråkigt när folk ljuger och sprider rykten som man kunde lita på! När 2 barn blir osams och bråkar och så! Det är bara slöseri med tid och lust! Att gå och ingrorera varandra när man är arga på varanda istället för att säga varför, Eller inte bara släppa och gå vidare, Eller säga stop från början. Det finns så mkt fridens inte märker! Men som jag märker hela tiden Det är bara och gå till skolan! Sedan blir man vänner igen eller så  blir man bara osams de flesta bråken sker under sms och Fb samt skype! Eller när någon challar helt i onödan och man får en stor utskällning! När man säger inte för att vara dum men din tröja är hemskt ful men inte på dig! Det gör oxå ont att höra eller när kompisar klagar på ens smink och ens klädstill! Eller när man inte får se ut som man vill utan att bli kallad Emo / fjortis eller värre ord! Som alltid kommer sitta fast i hjärtat! Eller alla Elaka kommentarnerna man kan få som man säger att man inte bryr sig men det gör man! Och sedan alla möten med frinds som inte hjälper ett dug! Vi har tröttnat men inte segrat ännu!  Eller när folk får speciall skäl för dem är lite speciella, Eller när hela klassen proesterar mot någon men det är i slutet som inget har hänt! Cp störd text.se men det är bara mina tankar! Det ska bli kul att få börja i en ny klass och träffa nya kompisar och sedan börja om på nytt! Men det kommer alltid nya problem! I 7an ska jag se ut som jag vill och göra vad jag vill, Våga förnendrats. Eller när man säger inte för att vara dum men din tröja är ful fast inte på dig lixom! Fast man menar gud vilken ful tröja! Jag hatar den! Typ. Det ända man kan göra är att gå vidare! AV!

Kommentarer
Postat av: ELsa

Den har du snott av mig :O

2011-04-25 @ 09:21:34
Postat av: Ebba

du borde länkat elsa!

2011-04-25 @ 10:08:10
URL: http://yyesman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0